Saturday, April 23, 2011

* iZinkAn aKu perGi daHulu *




awal perkenalan kita.semuanya elok sahaja.kita saling memahami.namun semua itu hanya sementara.sy study awk keje.masing2 ada komitmen sendiri.tapi entah kenapa semakin hari awak semakin berubah.layanan awak terhadap saya semakin hambar.awak selalu sebok.nk mesej saya pun jarang.call apa entah lagi.awak senyap jerk lately ni.saya mesej pon awak jarang balas.saya anggap awak banyak keje.tak pe saya pujuk hati saya supaya percaya yang awak sebok.saya pujuk fikiran saya untuk berfikiran positif..namun kadang kala saya tewas.kadangkala timbul jua syak pada awak.namun tak pernah saya luahkannny pada awak.dan pada satu hari awak contact saya semula seperti sedia kala.dengan perlahan2 hati saya mula terubat.saya mulai percayakan awak semula.saya mulai rasakn yang perhatian awak terhadap saya tak pernah pudar...

namun semua itu hanyalah lakonan semata2.rupanya awak baik dengan saya semula kerana awak ingin mencari peluang untuk menyatakan isi hati awak yang terbuku selama ini.awak mancari kekuatan untu melakukan semua itu.dalam usaha saya memujuk hati saya rupa2nya awak sedang mencari kekuatan untuk berkata jujur.awak ingin meninggalkan saya pada masa itu.dan akhirnya pada detik itu awak mengungkapkan kata MAAF.saya mulai buntu kerana tanpa sebab awak memohon maaf.saya tertanya2 apakah yang berlaku dan akhirnya awak menyatakan yang awak da tak mahu bersama saya lagi...

YAALLAH pada masa itu TUHAN saja yang tahu betapa hancurnya hati saya.kecewa.sebak.terkilan.sedih.semuanya bercampur menjadi satu.hanya dengan  mengungkapkan kata MAAF saja awak bekalkan untuk saya.awak tinggalkan saya dengan 1001 persoalan.saya salah ke???saya curang ke???saya terlalu menggongkon ke???saya tak cukup sempurna ke???awak pergi tanpa sebarang jawapan terhadap persoalan saya.awak pergi tanpa menoleh sedikit pun pada saya.

kadang-kadang saya terfikir bahagiakan awak jika kebahagian yang awak bina itu atas kesedihan saya???mampukah awak terus bertahan dengan kebahagiaan yang dibina atas air mata saya???kadang terlintas difikiran saya untuk membalas perbuatan awak terhadap saya.namun apabila difikirkan semuala.layakah saya untuk membalas dan menghukum awak...mampukah saya???layakkah saya???

awak terkilan sangat saya ngan ape yang terjadi namun sya redha.saya mulai tabah melaluinya.namun hingga kini saya masih disini.saya masih keseorangan.saya masih merindui awak.dan saya juga masih MENCINTAI awak.saya cuba untk meyayangi orang lain namun saya tak mampu.sayang saya terhadap die tak sama seperti sayang saya terhadap awak.kasih saya untuk die tak terluah kerana ianya masih milik awak.cinta saya terhadap die tak terungkap kerana cinta ini masih milik awak.diri ini tak mampu untuk menerima die kerana diri ini masih menginginkan awak.

kadang kala saya menjadi kejam kerana menerima cinta seseorng hanya untuk mengisi kekesongan.namun bila hati mulai mengingati awak,saya mulai melupakkan cinta die.saya masih tak boleh terima sesiapa pon dalam hidup saya kecuali awak.saya akan tunggu awak  pulang walaupon hingga akhir waktu.awak mengertilah bahawa CINTA,KASIH dan SAYANG saya hanya lah untuk awak seorang.saya akan setia menunggu jika itu akan terjadi.

AWAK...
 andai tiada lagi waktu buat saya.
maafkanlah diri ini kerana tak bisa melupakan awak.
maafkanlah diri ini kerana tak mampu mencari pengganti awak..
maafkanlah diri ini kerana tak kuat untuk menyayani orang lain selain awak..
maafkanlah jua diri ini kerana tak terdaya untuk menghapuskan perasaan terhadap awak...



TUHAN...
jika waktu ku sudah tiada...
KAU jagalah dia bagi pihak ku...
KAU lindingilah dia seperti mana KAU lindungiku selama ini...
KAU kurniakan kebahagiaan kepadanya walaupon bukan dengan ku...
KAU rahmatilah kehidupannya dengan kekasihnya...
dan aku mohon 
KAU titipkan lah kasih sayang selama2nya buat die dan pasangannya...

aku berharap pemergiannku ini akan mengukir 1001 senyuman dibibir si dia yang ku CINTAI.......

2 comments:

Tou Aii said...

wah...touching lh

kata hati said...

sob....sob... T_T