Tuesday, March 1, 2011

~~ pusArA kEhaNcuRan ~~

selama ni aku selalu meningatkan diri aku
supaya jangan cepat jatuh cinta pd org...
jgn mudah sayangkan org....
sebab aku takut tok kecewa lg...
tapi akhirnya aku kecundang
ngan pendirian aku sendiri...
aku terjatuh cinta ngan die....
aku tersayang die....
dan aku rase hati aku mulai dicuri...
tapi entah kenap tiba2 saja
aku rase diri aku tak diperlukan setelah
hati aku dicuri...
setelah aku mulai mencintai die
dan setelah aku mulai menyayangi die...
aku terkilan ngan aper yg berlaku....
aku silap ker sbb tersayang die....
dan terjatuh cinta denganny???
setelah die mencuri hati aku...
die hilang....
hilang entah kemana....
die pergi tanpa kabar berita....





aku ingt die akan kembali
namun harapan aku hnyalah rencah kepada kekecewaan yg
bakal ku tempuhi....
segala janjiny pd ku kini menjadi batu NISAN buatku....
segala perkataanny pd ku menjadi BUNGA2 dipusaraku.....
segalany hancur musnah sebegitu...
die kecewakan aku....
hati ku yg dicuri masih tak dikembalikan....
bagaimana harus ku lalui
hari2 yg akn mendtg kalo hati ku yg dicuri 
tak dikembalikan....
pinta ku kini pdny agar hati ku dikembalikan 
sebaik2ny...
namun tidak...
hati ku dicampak begitu sahaja....
hancur lumat hati ku disebabny......
die tak seperti yg ku harapkan....
die bukanlah penjaga hati yg ku cari selama ini........





Puaskah kau lukaiku
Puaskah kau sakitiku
Puaskah Puaskah kau lukaiku

Puaskah kau sakitiku
Puaskah khianatiku
Puaskah hoo.. Sayangku
Di manakah nuranimu
Di mana akal sehatmu
Sekarang kau campakanku
Setelah kau dapatkanku

Mungkin hanya bila ku mati
Kau ‘kan berhenti ‘tuk menyakiti
Sampai kapan aku begini
Terus begini
Terus engkau lukai
Ingatlah saat yang lalu
Saat kau peluk diriku
Tapi kini semua lalu
Kau tega khianatiku
khianatiku




No comments: