Tuesday, January 18, 2011

sampai bile?????

sampai bile aku nk merindui bnda yg bkn milik aku???????
sampai bile aku nk tunggu bnda yg x mungkin jd milik aku????
sampai bile aku nk biarkn diri ini menunggu bnda yg bkn milik aku????
sampai bile aku nk terus-terusan mcm ni????
sampai bile pun aku x kn mampu mencapai bintang yg tinggi itu,,,,
sampai bile pun aku x akn memilikiny...
salah ker kalau perasaan tu dtg dgn sndriny...
salah aku ker kalo aku syg die????
salah aku ker kalo perasaan rindu tu dtg????
aku tau kau bkn utk aku....
aku pasrah...
n aku tau yg kau bkn dicipta untuk aku n aku bkn dicipta utk kau....
aku redha...
namun dlm keradhaan itu aku x mampu tok melawan perasaan rindu itu...
maafkan aku krna merindui mu....
aku tahu rindu aku itu x layak tok kau ketahui..namun apakn daya aku x mampu menghalang perasaa itu....
maafkn perasaan ini....Cry



No comments: