Friday, January 21, 2011

saLaH sAya kE???

sejujurnya memang saya da lupakan die...
but kadang-kadang saya teringatkan die...
die pergi masa saya belum bersedia tok kehilanganny...
die pergi inggalkan saya seorang diri...
tanpa sebarang alasan....
lagi beberapa hari,hari ulang tahun die....
but saya x tau macam mane saya nak ucap kat die...
saya nak ucap pun as a friend..
but i dont know how???
kalau saya call die...
pasti die tak akan angkat call sy tu...
n kalo saya mesaj
pasti die tak akan replay aper2...
syaya rasa nk menjerit jerk...
ucap kat die HAPPY BIRTHDAY,...
but saya tahu sekuat mana pun saya menjerit
die tak akan mendengarnya...
sebab die da PEKAKKAN telinganya untuk mendengar
apa - apa berita dari saya....
dia jugak da BUTAKAN matanya untuk melihat saya...
dan
die jugak da TUTUP semua pinta hatinya untuk menerima 
kehadiran saya walaupun sebagai kawan...
sampai begitu sekali die memperlakukan saya...
sedangkan saya sendiri terfikir-fikir apa salah saya pada dirinya....
maafkan saya kalau saya ada salah...
maafkan saya kalo saya da melukakan hati awak....
maafkan saya kalo kehadiran saya selama ni membebankan...
maafkan saya kalo saya tak jadi yang terbaik tok awak...
dan 
maafkan saya sebab saya masih teringatkan awak...

No comments: